Forum www.pacanowbezcenzury.fora.pl Strona Główna www.pacanowbezcenzury.fora.pl
Witamy serdecznie wszystkich mieszkańców gminy Pacanów i gości. Na forum można się wypowiadać na tematy związane z naszą gminą z zachowaniem zasad dobrego smaku i kultury.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OJ TA NASZA WŁADZA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pacanowbezcenzury.fora.pl Strona Główna -> Wydarzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poinformowany
Gość






PostWysłany: Sob 23:43, 12 Lis 2016    Temat postu:

Droga Wrozko dlaczego dzielisz włos na cztery ???

Co wspólnego z tą sprawą i z podaniem nieprawdziwych wymiarów w dokumentacji projektowej na tą inwestycję mają przytaczane przez Ciebie Rozporządzenia, i jakieś inne przepisy dotyczące budowy dróg i dojazdów jeśli:
- pas jezdni w Niegosławicach budowany był w XX w. w latach 1970-80 i został wybudowany prawidłowo zgodnie z tymi przepisami na szer. 5 m. (do 2010r.) ,
- i jeśli podawane przez Ciebie przepisy nie odnoszą się do istoty sprawy czyli możliwości nanoszenia nieprawdziwych wymiarów planowanej inwestycji sprzecznych z wymiarami na mapach znajdujących się w zasobach Geodezji i Kartografii i istniejących fizycznie???

Poza tym remont tej drogi został dokonany tuż przed zimą w 2010 r. a oględziny samorządu lokalnego z odkryciem ziemi z przysypanego starego asfaltu co ok.200 m. ze sfotografowaniem go, zmierzeniem i opisaniem w Protokóle tych miejsc przy punktach stałych w terenie i spisaniem Protokołu (we wszystkich odkopanych miejscach stary asfalt miał od 4,70 do 5 m.) odbyło się tuż po odmarznięciu ziemi w 2011 r. , a więc bezpośrednio po remoncie.
Protokół podpisali uczestniczący w tych oględzinach: Radny gminy z Niegosławic, Sołtys Niegosławic,Sołtys Chrzanowa oraz Członkowie rad sołeckich obu wsi (więc są to fakty powszechnie znane).

Radny Niegosławic interweniował od tego czasu i w tej sprawie przekazując Protokół i protest ok. 60-ciu osób z wnioskiem o przywrócenie szerokości z przed roku (5 m.) do:
- gminy i Wójta gminy (PSL)
- powiatu, Rady powiatu i poszczególnych 4 Radnych powiatu (PSL)
- PINB (PSL)
- Wojewody
- Poseł Kaczmarek w 2012 r. do Głównego Insp. Nadzoru Bud.

Wszyscy stwierdzili że remont został wykonany zgodnie z wykonaną przez inwestora czyli powiat dokumentacją i że wszystko jest OK .
(wynika z tego że można zwęzić każdą jezdnie 5 metrową nawet na 3 m. jeśli inwestor poda w swojej dokumentacji np. że jezdnia 5 metrowa ma np. 3 m. szer a nie 5 , i że wyremontuje ją na trzy metry bo będzie zgodna z tą dokumentacją)

Nikt jednak nie opowiedział czy rzeczywiście podawanie nieprawdziwych wymiarów w dokumentacji projektowej remontowanej budowli sprzeczne z mapami w zasobach Geodezji i Kartografii i ze stanem faktycznym jest zgodne z prawem i czy nie jest karalne ???

Czy pobranie dotacji celowej na podstawie takiej dokumentacji na rzekomą odbudowę jezdni np. z 4 m. na 4 m. , a wykorzystanie jej na inny cel np. na zwężenie takiej jezdni z 5 m na 4 jest zgodne z prawem ???

I w końcu czy poświadczanie w dokumentach urzędowych np. w dokumentacji projektowej nieprawdy nie jest czynem zabronionym ???

Zastanawia mnie dlaczego pomijasz istotę sprawy a interesują cię takie rzeczy jak motywy kierowców którzy nie zgłaszają Policji drobnych stłuczek i kolizji w których nie ma żadnych ofiar ( czy jest to utrata zniżki w ubezpieczeniu, pośpiech, czy coś innego) , co kogoś (poza Tobą) może obchodzić prywatny samochód prywatna Polisa ubezp. itp. ???

Twierdzisz że przynależność partyjna inwestorów i organów nadzorczych nie ma wpływu na zwężenie jezdni w Niegosławicach żadnego wpływu - może i nie ma - ale jakoś sama nie chcesz przedstawić jaki według Ciebie może być prawdziwy motyw działania w tej sprawie naszych samorządów.

Może stąd wynika niezręczna sytuacja i absencja na reporteżu :Starosty, Wójta, Radnych powiatowych ???

Zastanawiasz się dlaczego w Chrzanowie w dokumentacji naniesiono prawdziwą szer. jezdni 5 m i położono na niej asfalt w 2015 r. na 5 m ?
Może miało na to wpływ 5 letnie komplikacje i zamieszanie od gminy po GINB w Warszawie i Wojewodę po zwężeniu na 4 m. jezdni w Niegosławicach ?
Należało by najlepiej to pytanie zadać inwestorowi bo tylko on zna na nie odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poinformowany
Gość






PostWysłany: Pon 23:59, 14 Lis 2016    Temat postu:

W uzupełnieniu
Droga Wrozko wielokrotnie dałaś dowód że jesteś biegła w odnajdywaniu różnych przepisów więc może pomożesz odnaleźć przepisy prawa które regulują kluczowe kwestie poruszone w reportażu w szczególności przysypania na odcinku prawie 1,5 km. i szer. ok. 1 m. (ok. 1000 m2) asfaltu:
- czy i w jakich przypadkach samorząd może zlikwidować przez zaoranie ziemią części jezdni (ok 1000 m2) za publiczne pieniądze i jak to się ma do interesu społecznego i gospodarności i jakie są konsekwencje takich działań ???
- czy Ośrodek Dokumentacji Geodezji i Kartografii lub osoby uprawnione do wykonywania dokumentacji projektowej mają prawo od tak sobie zmienić wymiary istniejących na aktualnych mapach: wymiarów budowli lub obiektów budowlanych i jakie są ewentualne konsekwencje takich działań ???
- jak wygląda sprawa wykorzystania dotacji celowej na inny cel niż została przyznana (np. przyznana na REMONT , a wyk. na PRZEBUDOWĘ/zwężenie)???

I NIEWAŻNE CZY OSOBY dokonujące takich czynności NALEŻĄ DO : PSL, PO, PiS, KUKIZ, czy KORWINA.

A PRYWATNE opinie o tej "inwestycji" i prywatne sprawy finansowe mieszkańców tj. czy zgłaszają swoje szkody w uprawach , kolizjach , produkcji i jak się ubezpieczają czy OC czy AC/OC , AC/OC/NW i inne i w jakich firmach - zostawmy użytkownikom tej "inwestycji" bo mają prawo ją wyrażać i mają prawo zgłosić swoją szkodę albo jej nie zgłaszać jeśli im się to np. nie opłaci ...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrozka
Gość






PostWysłany: Wto 23:20, 15 Lis 2016    Temat postu:

Smile biegla w znajomosci prawa ? dobre, kazdy moze byc biegly na tym poziomie co ja wystarczy szukac i czytac Smile Twoje komentarze sa wyjatkowo zaczepne czego oczekujesz ze wyleje wiadro brudow

W moim odczuciu jestes glownym bohaterem reportazu ,wiedza na temat ¨¨zaorania¨¨1000m2 przekracza moje informacje,w jaki sposob mam sie odniesc do sprawy zwezenia drogi, czego oczekujesz w zaistnialym problemie ,nie rozumiem dlaczego wylewasz swoje zale,od tego sa odpowiednie organy panstwowe,jezeli inwestycja byla dotowana z funduszy UE mozesz dojsc po schodach sprawiedliwosci do samej Brukseli.

Ja napisalam komentarz na podstwaie informacji z programu telewizyjnego oraz wypowiedzi osob bioracych udzial w reportazu ,czasem warto posluchac na zimno to co sie mowi i wyciagnac wnioski , brac odpowiedzialnosc za wypowiedziane slowa, kto ogladal program odbierze go w swoj sposob i po swojemu zinterpretuje
Widze ze sprawa kolizji tez Cie poruszyla,niestety ja nic na to nie poradze,Smile tylko cytowalam


Sprawdz na stronie PODGiK( państwowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej)zapytaj czy maja prawo robic zmiany w mapach ,czy geodeta ma prawo robic inwentaryzacje po zakonczonej inwestycji -ma nawet obowiazek,
czy ma znaczenie to co sie dzieje teraz w stosunku do tego co bylo 20 lub 30 lat temu, a nawet 100 i 200 bo mozna tez bazowac na takich mapach,
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poinformowany
Gość






PostWysłany: Śro 22:45, 16 Lis 2016    Temat postu:

Very Happy Oj nie chciałem cię urazić , myślałem tylko że jak w innych nawet błahych sprawach przytaczałaś całe obszerne fragmenty ustaw i rozporządzeń to i w tej sprawie gdzie chodzi o niemałą kasę publiczną mażesz coś przytoczyć ... chyba że temat nie bardzo ci leży ... można to zrozumieć Embarassed

Nie każdemu musi być na rękę ujawnianie drugiego oblicza naszej władzy.

Ale jakieś dziwne jest twoje zachowanie w tej sprawie Very Happy
Raz piszesz że rozumiesz mieszkańców że walczą o poprawę bezpieczeństwa , a zarazem że to pewnie oni , radny i sołtys nie dopilnowali inwestycji władzy, ale kiedy się okazuje że mieszkańcy, radny i sołtysi od początku interweniowali i dopilnowali a władza celowo zasypała część asfaltu ziemią - ty stwierdzasz że już same pytania czy jest to zgodne z prawem SĄ DLA CIEBIE BARDZO ZACZEPNE, a wypowiedzi mieszkańców i ujawnienie prawdy w reportażu przekraczają NORMY, jakieś twoje normy Laughing GRATULUJĘ NORM ))))
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrozka
Gość






PostWysłany: Czw 0:44, 17 Lis 2016    Temat postu:

Kazdy ma swoje normy Wink dziekuje za gratulacje ,to bardzo milo ze jestes uprzejmy:)
Czy temat mi nie lezy:) potraktuje to jako zart
Sam mozesz poszukac Wink
Ponizsze informacje sa skopiowane ze stron MiKPRM oraz MIiB
BIP Rady Ministrów i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Wykaz prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów

Numer projektu UD83
Tytuł
Projekt ustawy o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz ustawy o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego

Rodzaj dokumentu projekty ustaw
Informacje o przyczynach i potrzebie wprowadzenia rozwiązań planowanych w projekcie
Projektowane zmiany spełniają postulaty wielu samorządów, które w trosce o bezpieczeństwo swoich mieszkańców i ich potrzeby komunikacyjne pragną przeznaczyć środki finansowe na inicjowanie realizacji zadań (np. budowy chodników, ścieżek rowerowych itp.) przy drogach zarządzanych przez innych zarządców. Funkcjonujące interpretacje Regionalnych Izb Obrachunkowych ograniczają możliwość wydatkowania przez jednostki samorządu terytorialnego środków publicznych na realizację budowy chodników, dróg rowerowych, na obszarze danej jednostki samorządu terytorialnego (służących wspólnocie lokalnej), które są zlokalizowane w pasie drogowym drogi innego zarządcy drogi. Konieczne jest zatem doprecyzowanie przepisów tak, aby wyraźnie dać jednostkom samorządu terytorialnego (JST), podstawę do przekazywania środków finansowych. Tym samym wyeliminowane zostaną wątpliwości w zakresie możliwości współpracy finansowej między JST, a Skarbem Państwa w zakresie finansowania inwestycji drogowych, w przypadku gdy JST jest zainteresowana współfinansowaniem realizacji danej inwestycji drogowej.
Ponadto zgłaszane były potrzeby wprowadzenia możliwości wydawania przez ministra właściwego do spraw transportu wzorców, przykładów i standardów odnoszących się do wymagań techniczno-budowlanych i eksploatacyjnych dotyczących dróg i drogowych obiektów inżynierskich, a także do związanych z nimi zamówień publicznych.

Istota rozwiązań ujętych w projekcie
Projekt ustawy przewiduje zmiany w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 460, z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego (Dz. U. z 2005 r. Nr 267, poz. 2251, z późn. zm.). Propozycje zmian w art. 19 ustawy o drogach publicznych mają jednoznacznie wskazywać, iż możliwe jest zawieranie porozumień pomiędzy zarządcami dróg w celu realizacji inwestycji, którymi z różnych względów są zainteresowane JST, zlokalizowanych w pasach drogowych dróg innych kategorii niż ich własne i ich finansowania. Natomiast proponowana zmiana w ustawie o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego, jest pochodną zmian w ustawie o drogach publicznych, i jednoznacznie precyzuje możliwość przekazywania przez samorządy środków finansowych innym zarządcom dróg.
Propozycja zmiany w art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy o drogach publicznych polega na rozszerzeniu działania ministra właściwego do spraw transportu o możliwość wydawania i rozpowszechniania wzorców, przykładów i standardów odnoszących się do projektowania, budowania i utrzymania dróg publicznych lub drogowych obiektów inżynierskich, a także do związanych z nimi zamówień publicznych. Podejście to w pełni wpisuje się w rozwiązania stosowane w innych krajach europejskich. Taki system umożliwia szybką nowelizację wymagań technicznych w budownictwie drogowym, a co za tym idzie zapewnia ich aktualność. W ten sposób umożliwia się szybkie wdrażanie nowych technologii, pozwalających bardzo często na oszczędne i przyjazne środowisku projektowanie infrastruktury drogowej zgodnie z najnowszą wiedzą techniczną i rozwiązaniami stosowanymi w budownictwie drogowym i mostowym.

Organ odpowiedzialny za opracowanie projektu MIiB
Osoba odpowiedzialna za opracowanie projektu Jerzy Szmit Podsekretarz Stanu
Organ odpowiedzialny za przedłożenie projektu RM MIiB
Planowany termin przyjęcia projektu przez RM ZREALIZOWANY - Rada Ministrów przyjęła 25 października 2016 r.
Informacja o rezygnacji z prac nad projektem (z podaniem przyczyny) -
Data modyfikacji 27 października 2016, 11:28
Rejestr zmian


MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA

Skargi, wnioski i petycje
Jak złożyć skargę lub wniosek

Prawo do złożenia skargi lub wniosku gwarantuje Konstytucja RP. Skargi i wnioski w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa przyjmuje Departament Kontroli.

Skargę lub wniosek możesz:

przesłać listownie na adres:
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Departament Kontroli
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
lub

doręczyć osobiście do Kancelarii Ogólnej MIB, przy ul. Chałubińskiego 4/6 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15;
złożyć ustnie do protokołu w Wydziale Skarg i Wniosków Departamentu Kontroli, przy ul. Chałubińskiego 4/6, we wszystkie dni powszednie w godzinach pracy urzędu – od 8.15 do 16.15, a we wtorki od 8.15 do 17.15;
przesłać pocztą elektroniczną na adres: [link widoczny dla zalogowanych];
przesłać faksem na nr 22 630 11 99.
Pamiętaj:
Zamieść w swojej skardze lub wniosku imię, nazwisko i adres. Jeśli tego nie zrobisz, pozostawimy pismo bez rozpoznania.
Skarg i wniosków nie przyjmujemy telefonicznie.
Jeśli zdecydujesz się złożyć skargę lub wniosek ustnie, pracownik naszego ministerstwa sporządzi protokół. Oprócz Ciebie, on także złoży swój podpis na dokumencie. Możesz zażądać od niego potwierdzenia złożenia skargi lub wniosku.

W sprawie skargi lub wniosku, możesz też spotkać się z członkiem kierownictwa ministerstwa. Uzgodnij wcześniej termin wizyty z pracownikami Wydziału Skarg i Wniosków Departamentu Kontroli. Możesz to zrobić telefonicznie pod nr: 22 630 17 34, 22 630 12 16, 22 630 11 38.

Jak rozpatrujemy skargi i wnioski

Twoją skargę lub wniosek rozpatrzymy niezwłocznie. Mamy na to nie więcej niż miesiąc od dnia wpływu pisma do Ministerstwa. Poinformujemy Cię o tym, jak załatwiliśmy Twoją sprawę.

Jeśli przekroczymy ustawowy termin zawiadomimy Cię:

w przypadku skargi – o przyczynach opóźnienia i wskażemy nowy termin załatwienia sprawy;
w przypadku wniosku – o tym co zrobiliśmy żeby rozpatrzyć wniosek i kiedy przewidujemy załatwienie Twojej sprawy.
Skarga czy wniosek?

O tym, czy Twoje pismo jest skargą czy wnioskiem decyduje jego treść, a nie forma (tytuł, wygląd).
Jeśli z Twojej skargi lub wniosku nie wynika jasno czego dotyczą, poprosimy Cię o wyjaśnienie lub uzupełnienie. Możesz to zrobić w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania. Jeżeli nie usuniesz braków, pozostawimy Twoje pismo bez rozpoznania.
Jeśli Twoje pismo dotyczy kilku spraw, które powinny być rozpatrzone przez różne organy, rozpatrzymy je w zakresie swojej właściwości i przekażemy kopię niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni) do pozostałych adresatów. O wszystkim Cię poinformujemy.
Jeśli skarga lub wniosek nie dotyczy działalności naszego Ministra, przekażemy Twoje pismo niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni) do właściwego organu i zawiadomimy Cię o tym.
Poinformujemy Cię o sposobie załatwienia skargi. Pamiętaj jednak, że jeżeli ponowisz swoją skargę, która została uznana za bezzasadną i jednocześnie nie wskażesz żadnych nowych okoliczności sprawy, możemy podtrzymać swoje poprzednie stanowisko (z odpowiednią adnotacją w aktach sprawy, bez pisemnego zawiadomienia).
Podstawa prawna skarg i wniosków

Zasady rozpatrywania skarg i wniosków określają przepisy:

działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Jak złożyć petycję

Adresatem petycji dotyczących zakresu działania Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (MIB) jest Minister Infrastruktury i Budownictwa. Szczegółowy zakres działania MIB reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 listopada 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 grudnia 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury i Budownictwa.

Petycję możesz złożyć sam, może ją złożyć grupa podmiotów, może ją w Twoim imieniu złożyć pełnomocnik. Możesz też złożyć petycję w interesie innego podmiotu za zgodą tego podmiotu.

Co to jest petycja

Jest to skierowane, na przykład do organu władzy publicznej, żądanie mieszczące się w zakresie jego zadań i kompetencji. Petycja może dotyczyć między innymi zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania adresata w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego.

Petycję możesz:

przesłać listownie na adres:
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Departament Kontroli
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa;
doręczyć osobiście do Kancelarii Ogólnej MIB przy ul. Chałubińskiego 4/6, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15;
przesłać w formie elektronicznej za pomocą ePUAP (pismo ogólne do podmiotu publicznego);
przesłać pocztą elektroniczną na adres: [link widoczny dla zalogowanych];
przesłać faksem na nr 22 630 11 99.
Co powinna zawierać prawidłowo złożona petycja

Jeśli składasz petycję w swoim imieniu zamieść w niej:
swoje imię i nazwisko,
swoje miejsce zamieszkania,
nazwę organu, do którego składasz petycję,
przedmiot petycji,
swój podpis. Jeśli składasz petycję za pomocą środków komunikacji elektronicznej możesz ją podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dołącz wtedy także adres swojej poczty elektronicznej.
Jeśli petycję składa grupa podmiotów, musicie zamieścić w niej:
imiona i nazwiska (nazwy) wszystkich podmiotów składających petycję,
imię i nazwisko osoby, która reprezentuje składających petycję, miejsca zamieszkania (siedziby) wszystkich podmiotów składających petycję,
nazwę organu, do którego składacie petycję,
przedmiot petycji,
podpis osoby, która reprezentuje składających petycję. Jeśli składacie petycję za pomocą środków komunikacji elektronicznej może zostać ona podpisana bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dołączcie wtedy także adres poczty elektronicznej osoby, która Was reprezentuje.
Jeśli składasz petycję w czyimś imieniu, pamiętaj żeby zamieścić w niej dodatkowo:
imię i nazwisko albo nazwę podmiotu w imieniu którego składasz petycję,
miejsce zamieszkania albo siedzibę oraz adres do korespondencji lub adres poczty elektronicznej tego podmiotu,
zgodę tego podmiotu na złożenie petycji w jego imieniu. Zgodę, w formie pisemnej albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej, powinieneś dołączyć do petycji. W przypadku braku takiej zgody zwrócimy się do Ciebie o jej potwierdzenie.
Jeśli złożona petycja nie będzie zawierała imienia i nazwiska oraz adresu składającego to pozostawimy ją bez rozpatrzenia.
Jeśli złożona petycja nie będzie zawierała nazwy podmiotu do którego jest składana lub nie będzie z niej jasno wynikać czego dotyczy to poprosimy Cię o wyjaśnienie lub uzupełnienie. Możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania wezwania. Jeżeli nie usuniesz braków, pozostawimy Twoje pismo bez rozpoznania.
Podpisz petycję. Jeśli tego nie zrobisz, wezwiemy cię do uzupełnienia. Jeśli nie zrobisz tego w terminie 7 dni od otrzymania wezwania pozostawimy petycję bez rozpoznania.
Petycji nie przyjmujemy telefonicznie.
O tym czy pismo jest petycją decyduje treść żądania jaką sformułujesz a nie forma (tytuł) tego żądania.
Przepisy nie przewidują złożenia skargi w przypadku, gdy nie będziesz zadowolony ze sposobu w jaki załatwiliśmy Twoją petycję.
Jak rozpatrujemy petycję

Twoją petycję rozpatrzymy niezwłocznie. Mamy na to nie więcej niż 3 miesiące od dnia wpływu pisma do MIB. Poinformujemy Cię o tym, jak załatwiliśmy Twoją sprawę.
Jeśli Twoja petycja dotyczy kilku spraw, które powinny być rozpatrzone przez różne organy, rozpatrzymy ją w zakresie swojej właściwości i przekażemy kopię niezwłocznie (nie później niż w ciągu 30 dni) do pozostałych adresatów. O wszystkim Cię poinformujemy.
Jeśli Twoja petycja nie dotyczy działalności MIB, przekażemy ją niezwłocznie (nie później niż w ciągu 30 dni) do właściwego organu i zawiadomimy Cię o tym.
Kopia Twojej petycji zostanie umieszczona na stronie BIP MIB. Umieścimy tam również datę złożenia petycji oraz - jeśli wyrazisz zgodę - Twoje imię i nazwisko (nazwę) lub imię i nazwisko (nazwę) podmiotu w interesie którego składasz petycję.
Jeżeli w ciągu miesiąca od otrzymania petycji składane są dalsze petycje dotyczące tej samej sprawy, to te petycje mogą być rozpatrywane łącznie (petycja wielokrotna). Wtedy na stronie BIP MIB ogłosimy okres oczekiwania na dalsze petycje nie dłuższy niż 2 miesiące, licząc od dnia ogłoszenia.
Termin rozpatrzenia petycji wielokrotnej liczy się od dnia upływu okresu oczekiwania na dalsze petycje. Jeżeli petycja składająca się na petycję wielokrotną nie spełnia wymogów (nie ma adresu siedziby lub korespondencyjnego) ogłosimy na stronie BIP MIB wezwanie podmiotu wnoszącego petycję składającą się na petycję wielokrotną do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści petycji w terminie 14 dni. W przypadku gdy treść nie zostanie uzupełniona lub wyjaśniona, pozostawimy petycję bez rozpatrzenia.
Podstawa prawna petycji

Zasady rozpatrywania petycji określają przepisy Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.

Zobacz petycje złożone do Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.

W Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa mamy też wewnętrzne regulacje dotyczące skarg, wniosków i petycji. Tę kwestię reguluje zarządzenie w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa ( PDF 503.99 KB).


Ministerstwo Infrastruktury
i Budownictwa
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
pn. - pt. 8.15-16.15
tel.: 22 630 10 00
infolinia: 222 500 135 (pn. - pt. 8.00-16.00)
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poinformowany
Gość






PostWysłany: Czw 8:08, 17 Lis 2016    Temat postu:

Dziękuję.

PETYCJA po prostu PETYCJA i drogę naprawią.

Mądrego to i miło posłuchać Embarassed
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrozka
Gość






PostWysłany: Nie 21:19, 20 Lis 2016    Temat postu:

Naprawia albo i nie Smile

Wiadomosci ogolnie dostepne wiec nic madrego nie wymyslilam.

Przeszukalam cale archiwum BIP Starostwa(zamowienia publiczne) ,niestety nie znalazlam ogloszenia przetargowego na wykonanie remontu /przebydowy drogi powiatowej,wrocilam az do 2009 roku ,kiedy dokladnie byla wykonywany remont o ktorym mowa,tak z ciekawosci zobacze co tam bylo zamawiane Smilei czy jest mozliwe by na jednym odcinku drogi byly zamawiane dwie rozne szerokosci,
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrozka
Gość






PostWysłany: Wto 22:26, 22 Lis 2016    Temat postu:

Na stronie Echo Dnia /Busko Zdroj znalazlam taki naglowek
Jest legendą Ochotniczej Straży Pożarnej w Pacanowie, która obchodzi właśnie jubileusz 100-lecia. Druh Marian Siwiec ma 84 lata.


Czy ktos moze mi napisac czy to bylo swieto OSP Pacanow czy tez tych szczegolnych VIP-ów (ang. Very Important Person – bardzo ważna osoba) nie wiem kto redaguje wiadomosci na stronie internetowej UG Pacanow ale robi to pod tych VIP-ow ,dlaczego nie napiszecie o tych ktorzy sa na kazdy sygnal syreny ,tych ktorzy o kazdej porze dnia i nocy zostawiaja wszystko i biegna do remizy zeby niesc pomoc potrzebujacym ,moze nie mam racji ale gdzie sa medale dla osob ktore niosa pomoc i sa prawie zawsze tam gdzie powinni byc ,moim zdaniem jest kilka osob o ktorych zapomniano ,
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Pon 23:08, 28 Lis 2016    Temat postu:

Coś nie ma odzewu na twoje wątpliwości co do biografii emerytowanego strażaka i jego zasług Wink

Może to normalna reakcja ludzi na wścipstwo w prywatne sprawy mieszkańców i ich życiorysy jeśli osoby te nie pełnią żadnej funkcji publicznych za wysokie pensje z publicznej kasy, tylko działały społecznie i dostały za to medal czy jakieś odznaczenie...

Ale łatwiej czepić się nawet zasłużonego emeryta który dostał jakiś medal niż wysoko postawionych wpływowych towarzyszy którzy biorą wysoką kasę z naszych podatków i działają na naszą szkodęWink))

Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrozka
Gość






PostWysłany: Wto 15:44, 29 Lis 2016    Temat postu:

Przeraza mnie Twoj tok myslenia,mysle ze tylko Ty to tak zrozumiales moj post , czytalam moja wiadomosc kilka razy , zastanawiam sie co jest nie tak,powiedz mi prosze, w ktorym zdaniu prosze o prywatne informacje,jakie watpliwosci dotyczace biografi o czym Ty piszesz

Wybacz,mysle ze nie rozumiesz co napisalam ,jezeli uwazasz ze chce wtargnac z buciorami w kogos prywatne zycie, to sie grubo mylisz,zwroc uwage ze po trzech dniach od napisanie mojego postu na stronie UG ukazala sie notatka skopiowana na temat Pana o ktorym pisalam ,ktos kto sprawdza to forum doszedl do wniosku ze moze cosjednak napisze, mnie nie chodzilo tylko o niego ,nikt nie pomyslal aby napisac mlodemu pokoleniu jak powstala OSP Pacanow kto byl inicjatorem cala historie,CHODZI O PAMIEC,czy ja prosilam o prywatne informacje dotyczacych strazakow,moze sam czekales na ploty,problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:14, 01 Gru 2016    Temat postu:

W Księdze Gości gospodarz pisze... jaki "gospodarz" takie drogi Smile)) Sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Wto 11:31, 13 Gru 2016    Temat postu:

Na stronie gminnej piszą że w Niegosławicach powiat utwardził pobocza jakby kaczka srała , że radni powiatowi są chyba całkowicie wykolejeni. I to jest chyba szczera prawda , jak takich ludzi wybiera się na takie funkcje?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrozka
Gość






PostWysłany: Śro 22:47, 14 Gru 2016    Temat postu:

Czytam na KG ludzie prosza o chodnik :)dobrze moim zdaniem w kazdej miejscowosci powinien byc taki chodnik a wyznaczonym pasem dla rowerzystow,ja osobiscie lubie jezdzic rowerem ale troche strach jak przez wies przejedzie z 70/h moim zdaniem najwazniejsze jest to ze ludzie cos chca, prosza o poprawe swoje bezîeczenstwo,warto pisac i bac czynny udzial, rozmawiac moze akurat ktos cos Smile

Mowicie ze wysypali pobocze drogi powiatowej w Niegoslawicach Twisted Evil mysle ze ta strona jest dobrze sprawdzana i Wielki Brat czuwa:)

Korzystajac z okacji zycze Wszystkim piszacym i czytajacym posty:) Zdrowych i Wesoych Swiat Bozego Narodzenia oraz Szczescia w Nowym Roku Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkaniec
Gość






PostWysłany: Sob 11:52, 21 Sty 2017    Temat postu:

KOLEJNA AFERA w gminie . Na KG wyszło na jaw że władze gminy oszukują wszystkich jej czytelników publikując napisany przez siebie artykuł, w którym twierdzą jakoby Sąd w Lublinie wydał Postanowienie sądowe stwierdzające że wygaszenie mandatu wójta przez Komisarza wyborczego BYŁO NIELEGALNE. Embarassed To tak idiotyczne i prymitywne kłamstwo miało chyba przedstawić wójta jako ofiarę czegoś / lub czyjąś , bo autor czyli UG. pisze o wójcie jakby był jakimś poszkodowanym czy pokrzywdzonym Cool .
Na szczęście to kłamstwo i aferę szybko odkryto a PRAWDA WYSZŁA NA JAW , ustalono że było zupełnie odwrotnie niż twierdzą władze gminy, WSA w Lublinie uznał rozstrzygnięcie Komisarza wyborczego - za w pełni LEGALNE i postanowił dalej rozpoznawać sprawę teraz sąd będzie badał wojta dowody z dokumentów których posiada dużo - i to jak wiemy na każdą okoliczność Cool .
Sąd ma obowiązek prowadzić dalej tą sprawę zgodnie z wnioskami jakie otrzymał od naszego wójta w JEGO SKARDZE którą wójt złożył do sądu.

Jest powiedzenie że CYGAN ZAWSZE BĘDZIE CYGANEM i to jest chyba prawda ...
Takie kłamstwo wojta i admina , a tak wiele zmienia. Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario




Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/50

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:14, 21 Sty 2017    Temat postu:

Ach, ta księga gości.Jak tam się ładnie teraz bawią beze mnie, sama słodycz.A co do reszty, to niema się co przejmować.Wójt ma "żelazny elektorat" jak to piszą osoby mu życzliwe i żadnej porażki się nie boi.Będą następne wybory, to znów wygra w pierwszej turze, bo wszyscy szczekają, ale jak przychodzi co do czego, to im nogi miękną.Parafrazując Pana Tadeusza "Było w Pacanowie wójtów wielu...."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pacanowbezcenzury.fora.pl Strona Główna -> Wydarzenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Strona 10 z 13

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin